اشعار و نوشته های من
اشعار و نوشته های من
این اشعار کوچک،تقدیم به بزرگ کسی که رفت تا من همیشه زنده بمانم...
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 15 اسفند 1391برچسب:, توسط بلدرچین |

 

هیچ کس در یادِ این بیگانه نیست **** هیچ کس در جانِ عشقِ تازه نیست.
هرکس عشقی دارد در بَرَش **** هیچ کس در کارِ این پیمانه نیست.
یا رب این طالع بد شوم چیست؟ **** که هیچکس در بَرِ ویرانه نیست.
هرکس بهشتی برین دارد زِ خود **** هیچکس نیامد و زِ من نیلانه ای نیست.
منم و مِی خانه ای ویرانه تنها **** هیچ کس در یادِ من و دلخانه ام نیست.
مِیخانه ام بی کس ماند و سوخت **** دیدی که بر من میخانه ای نیست.
بی کَس ماندم و یاران به دیده ام **** هریک امده گذشتند و رفتند،پس این بیگانه نیست؟
یاران در شوق و من در هجر و فراق **** بیا و ببین که هجر با من،بیگانه نیست.
ای که با مه رویت زِ شوق غرقی **** هیچکس در عشق خود،پاک دانه نیست....


نظرات شما عزیزان:

ترنم باران
ساعت20:56---16 اسفند 1391
پاسخ: چون یه زمانی از زندگیم بود و تنهای تنها بودم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: