اشعار و نوشته های من
اشعار و نوشته های من
این اشعار کوچک،تقدیم به بزرگ کسی که رفت تا من همیشه زنده بمانم...
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 22 اسفند 1391برچسب:, توسط بلدرچین |

 

ما زِ یک کالبَدیم ، بیا با هم بمانیم **** باهم بمانیم و غزلی از عشق بخوانیم.
من غزل خوانی زِ عشق را دوست دارم **** هرسخن که زِ یار است را دوست دارم.
ما زِ یک سوییم بیا باهم شویم **** ما زِ یک نقطه نوریم بیا داخل شویم.
بیا زِ دستِ هم مثنویِ هم بخوانیم **** بیا که یک نَفس گـُلی زِ عشق ببوییم.
بیا که صَد دِل هوایت دارم **** بیا که مَرهمِ دل را یک لبخندِ تو دانم.
بیا که صبحم بی تو شبِ تار است **** بیا که دلم صد عُمر غم بار است.
بی تو خورشید هم سراغم نمی گیرد **** بی تو کسی آرام کنارم نمی گیرد.
بی تو ماه در آسمانم بی نشان است **** بی تو عالم در غُبار است بی تو ماه در حصار است.
با تو عالم در شکوه است **** پر از شادی و سرور است.
با تو اسمانم پر ستاره ست **** باتو شب هایم پر ترانه ست.
با تو غم ها زِ من فراری اند **** با تو لحظه ها طعمِ شرابی اند. (منظور رنگِ شرابی)


نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت19:49---12 خرداد 1392
خدایا تشنه ی عشقم...میشود جرعه ای ازان را به من بنوشانی؟خدایا باران عشق بر سرم ببار

قول میدهم چتر تنهایی بر سر نگیرم


ترنم باران
ساعت20:26---25 اسفند 1391
فوق العادس
خیلی با احساسه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: