اشعار و نوشته های من
اشعار و نوشته های من
این اشعار کوچک،تقدیم به بزرگ کسی که رفت تا من همیشه زنده بمانم...
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 22 اسفند 1391برچسب:, توسط بلدرچین |

 

دِلم سر به دشتِ جنون میزند / بی گـــُنَه عشق را صدا میزند.
بی گـــُنَه با دل خفتۀ خاکِ درون است / دلم با نیاز از عشق حرف میزند.
روزها در پِیِ تو و شب ها در پناهِ تو / هر لـَخت بی پناه دم از عشق میزند.
روزهایم با تو هر لحظه اش پرمهرست / لحظه هایم هر دم حرف از تو میزند.
دم از تو میزند و اشک ریزان می بویدت / تو چه کردی ام که هوایم دلتنگ میزند.
روز و شب هایم پر از مهر و عشق تواست / ببین چه دادی ام که اسمان دم از حسادت میزند.
در پناهت دل و جانم دریایی ست/ ببین چه دلم سر به شانه ات میزند.
دلم خوش است و عشقی برین / بیا و ببین دیدگانم دم ازتو میزند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: