اشعار و نوشته های من
اشعار و نوشته های من
این اشعار کوچک،تقدیم به بزرگ کسی که رفت تا من همیشه زنده بمانم...
نوشته شده در تاريخ شنبه 12 بهمن 1392برچسب:, توسط بلدرچین |

 

او می بیند

صبر میکند

هرچه گناه میکنی

به یک لبخند،میبخشد

خشم و عذابی نمیکند

به بندگی مان اعتماد دارد

میگوید که هرچه سیاه باشد آن دلِ پر گناهش

روحی دارد به سفیدی برف

ذاتی دارد به پاکیِ آب

او بنده ی من است،هرچه سیاه و پرگناه باشد

اغوشِ پرمهرش هرلحظه باز است

تا بیاییم و بار دیگر بگوییم :

خدای من،این دفعه هم ببخش مرا

شتر دیدی ندیدی...

او هم میبخشد و همه چیز را ندید میگیرد

این بنده کیست

که دوباره گناه میکند حتی اگر چند لحظه بیشتر از توبه اش نگذشته است

این لحظه است که با خود میگویم:

خدا چه مهربان است،که باز میبخشد و میبخشد و میبخشد...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: