اشعار و نوشته های من
اشعار و نوشته های من
این اشعار کوچک،تقدیم به بزرگ کسی که رفت تا من همیشه زنده بمانم...
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 17 اسفند 1391برچسب:, توسط بلدرچین |

 

باران...
باران،نعمت است
باران رحمت است
باران جان بخش گیاهان است
باران دل چسب بهاران است
باران فصل رویش
باران رقص و جویش
باران اشک ابرهاست
باران سخت گل هاست
باران یار برق است
باران دلدارِ سرد است
باران عشق من است
باران نشانِ دل است
باران و احساس،فکر من است
باران و احساس،شعر من است
باران شعر شب است
رعدون(منظور رعد و برق) درد دل است
دردِ دل اش زیباست
دردِ دلش نور است
باران زندگیست
هرلحظه اش دنیایست...

 

تقدیم به همه عزیزان



نظرات شما عزیزان:

دختر پاییز
ساعت21:44---17 اسفند 1391
ای کاش مثل شما شاعر بودم
پاسخ: شعر گفتن اسونه فقط خودتونو توی شرایط احساسی قرار بدید


ترنم باران
ساعت21:12---17 اسفند 1391
من از عشقه بارون به دریا زدم به بارونو به آسمون دعوتی....


عاشقه این شعرم به خوندنه شعرت یادش افتادم.


خیلی قشنگ بود.
پاسخ:مرسی عزیزم
پاسخ:مرسی عزیزم.شعره داغ بود همین الان گفتمش.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: