اشعار و نوشته های من
اشعار و نوشته های من
این اشعار کوچک،تقدیم به بزرگ کسی که رفت تا من همیشه زنده بمانم...
نوشته شده در تاريخ جمعه 11 اسفند 1391برچسب:, توسط بلدرچین |

 

به نام او
ببین چه کرده است روزگار .... ببین چه مانده است یادگار
ببین چه درد است بی کسی .... ببین زندگی چگونه است برقرار
ببین چه سخت است دلبری .... ببین عشق چه نیست سازگار
ببین چه سخت است بی ثمری .... ببین دل سخت است بی قرار
ببین تنم چه سرد می لرزد .... ببین زندگی چه رنگ است ناگوار
ببین من حیات ِ بی حیاتم .... ببین چه بی ُگنُه شدم بی حیات
ببین روزگاری بود جان داشتم .... ببین چه زود روزگار شد بی حساب
ببین هرروز به دردم جان دادم .... ببین چه زمان شد بی شتاب
ببین در بیکسی جان دادم .... ببین چگونه شدم ماندگار....


نظرات شما عزیزان:

ستاره
ساعت19:51---20 بهمن 1392
سلام به داداشی!

شعرات خیلی قشنگن!

وبلاگ پراحساسی داری!

واقعا خوشم اومد!

به وب منم سر بزن!خوشحال میشم!
پاسخ:بسیار ممنونم ازاینکه شعرهامو خوندید. باشه حتما


sib909
ساعت19:52---12 اسفند 1391
این شعر شما مرا به یاد غزلیات شمس انداخت
پاسخ:مرررسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: